Ministerijos ir įstaigos
E. pilietis
LT
EN
LT
Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnyba
Įveskite paieškos tekstą
Meniu
Naujienos
Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
Struktūra ir kontaktinė informacija
Pavaldžios įstaigos
Struktūra
Kontaktai
Gyvenimo aprašymas
Apie VGTPT
Vizija ir vertybės
Vykdomi projektai
Karjeros galimybės
Darbo laikas
Konkursai
Veiklos sritys
Teisinė informacija
Teisės aktai
Teisės aktų projektai
Tyrimai ir analizės
Teisės aktų pažeidimai
Administracinė informacija
Nuostatai
Planavimo dokumentai
Darbo užmokestis
Paskatinimai ir apdovanojimai
Viešieji pirkimai
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Tarnybiniai lengvieji automobiliai
Atviri duomenys
Informacinių sistemų duomenų sauga
Lėšos veiklai viešinti
Asmens duomenų apsauga
Paslaugos
Antrinės valstybės garantuojamos teisinės pagalbos teikimas
Centrinės institucijos funkcijų vykdymas dalyje dėl vyresnių nei 21 metų asmenų išlaikymo prievolių išieškojimo ES
Antrinės teisinės pagalbos teikimas baudžiamosiose bylose, kai gynėjas privalo dalyvauti bylos nagrinėjime
Smurtiniais nusikaltimais padarytos žalos kompensavimas
Neteisminės, teisminės ir privalomosios mediacijos paslaugų teikimo organizavimas ir administravimas
Teisinė pagalba kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje pagal 2003 m. sausio 27 d. Europos Sąjungos Tarybos direktyvą Nr. 2003/8/EB
Elektroniniai valdžios vartai
Asmenims, norintiems gauti teisinę pagalbą
Kam teikiama?
Kokius dokumentus reikia pateikti?
Kaip nustatomas asmens pajamų ir asmens (šeimos) turto lygis?
Kaip parenkamas advokatas?
Prašymai, susiję su išlaikymo prievolėmis dėl teismo sprendimų pripažinimo arba vykdymo (ES valstybės)
Prašymai, susiję su išlaikymo prievolėmis dėl teismo sprendimų priėmimo ar pakeitimo (ES valstybės)
Mediacija
Privalomoji mediacija
Valstybės užtikrinama neteisminė mediacija
Nukentėjusiems nuo nusikaltimų
Advokatams, mediatoriams, psichologams
Advokatams
Mediatoriams
Psichologams
Prokurorams, tyrėjams ir teismams
Teismams
Advokatų budėjimo grafikai
Advokatų, mediatorių ir psichologų sąrašai
TEISIS naudojimosi instrukcijos
Asmenims/pareiškėjams
Advokatams
Mediatoriams
Pirminę teisinę pagalbą teikiantiems specialistams
Pranešėjų apsauga
Korupcijos prevencija
Pranešk apie korupciją
Korupcijos prevencijos darbotvarkė
Korupcijos pasireiškimo tikimybė
Teisinė informacija
Korupcijos rizikos analizė
Юридична допомога українцям / Teisinė pagalba ukrainiečiams
Įvertinkite suteiktas paslaugas
Tarnybos
Advokatų
Mediatorių
Konsultavimasis su visuomene
Pradžia
Įvertinkite suteiktas paslaugas
Tarnybos
Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnyba (toliau - Tarnyba), siekdama užtikrinti bei tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, maloniai prašo užpildyti šią anketą, pateikiant savo nuomonę apie advokatų ar jų padėjėjų teikiamos teisinės pagalbos kokybę. Ši apklausa yra anoniminė.
Jūsų nuomonė mums labai svarbi!
*
1. Į kurį miestą kreipėtės dėl valstybės garantuojamos antrinės teisinės pagalbos?
---------
Vilnių
Kauną
Klaipėdą
Šiaulius
Panevėžį
*
2. Kokiu būdu kreipėtės į Tarnybą?
---------
Telefonu
Elektroniniu paštu
Paštu
Per TEISIS sistemą
Buvau atvykęs
3. Prisiminę paskutinę savo patirtį, kai bendravote telefonu, raštu, el. paštu, per TEISIS sistemą ar tiesiogiai su Tarnybos darbuotoju, įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 10, kai 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“.
*
Buvo lengva susisiekti su Tarnybos darbuotojais (telefonu, el. paštu, atvykus).
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Tarnybos darbuotojai su Jumis bendravo mandagiai, paslaugiai, dėmesingai.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Buvo suteikta išsami ir aiški informacija apie prašymo, skundo nagrinėjimo eigą ir terminus.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Gautas atsakymas į Jūsų prašymą, skundą buvo aiškus ir išsamus.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Esu patenkintas Tarnybos pateikto atsakymo ir suteiktų paslaugų operatyvumu.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
4. Kaip vertinate Tarnybos aptarnavimo ir suteiktų paslaugų kokybę?
Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Nepatenkinamai
*
Turint papildomų pastebėjimų, pakomentuokite savo įvertinimą
5. Įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 10, kai 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 10 – „visiškai sutinku“.
*
Informaciją, kur turėčiau kreiptis dėl teisinės konsultacijos ir pagalbos užpildant prašymą teisinei pagalbai ar mediacijai gauti, radau nesunkiai.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Tarnybos interneto svetainėje (https://vgtpt.lrv.lt) nesudėtinga rasti reikiamą informaciją, ja paprasta naudotis.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Man yra aišku, dėl kokių paslaugų gavimo galiu kreiptis į Tarnybą.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Informacija apie sąlygas, kurias reikia atitikti, norint gauti nemokamą teisinę pagalbą ar mediaciją yra lengvai prieinama ir aiški.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
Nemokama teisinė pagalba man buvo reikalinga ir palengvino procesą sprendžiant iškilusį teisinį klausimą.
Jūsų įvertinimas:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Labai neigiamai
Labai teigiamai
*
6. Ar prieš kreipiantis į Tarnybą konsultavotės su savivaldybės specialistu ar advokatu teikiančiu nemokamas teisines konsultacijas (pirmine teisine pagalba)?
Taip
Ne
*
7. Jeigu prieš kreipiantis į Tarnybą naudojotės pirmine teisine pagalba, prašome nurodyti, kaip vertinate Jums suteiktų paslaugų kokybę?
Taip
Ne
*
Turint papildomų pastebėjimų, pakomentuokite savo įvertinimą (pageidaujant, galite nurodyti savivaldybę, kurioje kreipėtės konsultacijos dėl pirminės teisinės pagalbos)
*
8. Jeigu naudojotės Tarnybos skirto advokato ir mediatoriaus paslaugomis, prašome nurodyti, kaip vertinate jų suteiktų paslaugų kokybę?
---------
Advokato
Mediatoriaus
*
Pasirinkite tik vieną variantą
Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Nepatenkinamai
*
9. Įvertinkite savo patirtį nuo prašymo Tarnybai pateikimo iki advokato ar mediatoriaus paslaugų suteikimo pabaigos?
Labai gerai
Gerai
Patenkinamai
Nepatenkinamai
*
10. Turint pasiūlymų ar pastabų, maloniai prašome pakomentuoti, kaip Tarnyba galėtų pagerinti asmenų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybę.
Siųsti