Asmenų aptarnavimo ir Tarnybos teikiamų paslaugų kokybės vertinimo apklausa

  • Valstybės garantuojamos teisinės pagalbos tarnyba (toliau - Tarnyba), siekdama užtikrinti bei tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, maloniai prašo užpildyti šią anketą, pateikiant savo nuomonę apie advokatų ar jų padėjėjų teikiamos teisinės pagalbos kokybę. Ši apklausa yra anoniminė.

    Jūsų nuomonė mums labai svarbi!

    0
  • 1
  • *

    1. Į kurį Tarnybos skyrių kreipėtės dėl valstybės garantuojamos antrinės teisinės pagalbos?

    2
  • *

    2. Kokiu būdu kreipėtės į Tarnybą?

    3
  • 3. Prisiminę paskutinę savo patirtį, kai bendravote telefonu, raštu, el. paštu, per TEISIS sistemą ar tiesiogiai su Tarnybos darbuotoju, įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 5, kai 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 5 – „visiškai sutinku“.

    4
  • *12345

    Buvo lengva susisiekti su Tarnybos darbuotojais (telefonu, el. paštu, atvykus).

    Tarnybos darbuotojai su Jumis bendravo mandagiai, paslaugiai, dėmesingai.

    Buvo suteikta išsami ir aiški informacija apie prašymo, skundo nagrinėjimo eigą ir terminus.

    Gautas atsakymas į Jūsų prašymą, skundą buvo aiškus ir išsamus.

    Esu patenkintas Tarnybos pateikto atsakymo ir suteiktų paslaugų operatyvumu.

    5
  • *

    4. Kaip vertinate Tarnybos aptarnavimo ir suteiktų paslaugų kokybę?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Labai gerai

    Gerai

    Patenkinamai

    Nepatenkinamai

    Turint papildomų pastebėjimų, pakomentuokite savo įvertinimą:
    6
  • 5. Įvertinkite pateiktus aspektus balais nuo 1 iki 5, kai 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 5 – „visiškai sutinku“.

    7
  • *12345

    Informaciją, kur turėčiau kreiptis dėl teisinės konsultacijos ir pagalbos užpildant prašymą teisinie pagalbai ar mediacijai gauti, radau nesunkiai.

    Tarnybos interneto svetainėje (https://vgtpt.lrv.lt) nesudėtinga rasti reikiamą informaciją, ja paprasta naudotis.

    Man yra aišku, dėl kokių paslaugų gavimo galiu kreiptis į Tarnybą.

    Informacija apie sąlygas, kurias reikia atitikti, norint gauti nemokamą teisinę pagalbą ar mediaciją yra lengvai prieinama ir aiški.

    Nemokama teisinė pagalba man buvo reikalinga ir palengvino procesą sprendžiant iškilusį teisinį klausimą.

    8
  • *

    6. Ar prieš kreipiantis į Tarnybą konsultavotės su savivaldybės specialistu ar advokatu teikiančiu nemokamas teisines konsultacijas (pirmine teisine pagalba)?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Taip

    Ne

    9
  • *

    7. Jeigu prieš kreipiantis į Tarnybą naudojotės pirmine teisine pagalba, prašome nurodyti, kaip vertinate Jums suteiktų paslaugų kokybę?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Labai gerai

    Gerai

    Patenkinamai

    Nepatenkinamai

    Turint papildomų pastebėjimų, pakomentuokite savo įvertinimą (pageidaujant, galite nurodyti savivaldybę, kurioje kreipėtės konsultacijos dėl pirminės teisinės pagalbos):
    10
  • *

    8. Jeigu naudojotės Tarnybos skirto advokato ir mediatoriaus paslaugomis, prašome nurodyti, kaip vertinate jų suteiktų paslaugų kokybę?

    11
  • *

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Labai gerai

    Gerai

    Patenkinamai

    Nepatenkinamai

    Turint papildomų pastebėjimų, pakomentuokite savo įvertinimą (pageidaujant, galite nurodyti advokato ar mediatoriaus vardą, pavardę):
    12
  • *

    9. Įvertinkite savo patirtį nuo prašymo Tarnybai pateikimo iki advokato ar mediatoriaus paslaugų suteikimo pabaigos?

    Pasirinkite tik vieną variantą

    Labai gerai

    Gerai

    Patenkinamai

    Nepatenkinamai

    13
  • *

    10. Turint pasiūlymų ar pastabų, maloniai prašome pakomentuoti, kaip Tarnyba galėtų pagerinti asmenų aptarnavimo ir teikiamų paslaugų kokybę.

    14
  • 15
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-11-28